10 nov Springwedstrijden

Website Counter

VriendenV.Heres

Belangrijk nieuws n.a.v. de jaarvergadering van 23 april 2018

Op de jaarvergadering is het contributie voorstel door de leden aangenomen. We gaan met de inflatie mee en miv het nieuwe sportsezioen wordt de contributie met 0,50 eurocent per maand per lesuur verhoogd. Over 10 maanden is dit 5,00 euro per lesuur. Bij 4 uur per week les bedraagt de verhoging over 10 maanden 4x 5,00 euro=  20 euro. De contributie wordt nu 2x per jaar geïnd. Voor de duidelijkheid gaan we het sportseizoen splitsen in 2 periodes van 5 maanden: september t/m januari en februari t/m juni.  De incasso vindt plaats in januari en augustus. Het opzeggen van het lidmaatschap gaat ook veranderen, er is geen opzegtermijn meer, in plaats daarvan komen 2 opzeg data: opzeggen kan vóór 1 januari ( de contributie loopt nog door t/m januari) of  vóór 1 juni ( de contributie loopt nog door t/m juni). De kortingregel bij het volgen van meerdere disciplines verandert ook miv nieuwe seizoen: voor het 2e extra uur, van een andere disipline, krijgt u per 10 maanden 10 euro korting.

Advertenties
Websites